OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

Semuanya Merah di Kenny Roger's Roaster

Hari ini saja...
Roaster's Eating Day di semua Restoren Kenny Roger's Roaster di seluruh Malaysia...
Jom ramai-ramai.. kita pakai baju merah, seluar merah, tudung merah, kasut merah, handbag merah.. atau ape saja yang aksesori yang berwarna merah..

Buy 1 Free 1...
Buy 2 Free 2..

Semalam, sahabat lama aku dah siap-siap private iklan ni pada aku.. paling mengharukan, aku adalah orang pertama yang di tagkan.. alasan dia sebab aku suka makan.. waahhh... trademark aku adalah makan rupenya.. lagipun, last year aku penah tengok gambar dia dlm fesbuk sedang nikmat makan Kenny Roger's ni dgn promosi begini.. x sangka.. sahabat aku ni cukup ingat pada janji untuk inform kat aku kalau ade promosi mcm ni lagi...

Aku siap-siap pakai baju merah dari awal pagi.. semangat tu nak g makan KRR lepas balik skolah.. terlupa aku yang petang ni habis koko pkol 4.00 ptg. Lagi mengharukan bleh plak anak murid aku berjaya membuatkan aku ragu-ragu dengan warna baju aku.. katanya baju aku kaler pink bukannya merah.. warrgghhh... tensen tau.. sudahnya aku terus call hubby mintak tolong bawakkan handbag aku yang kaler merah.. suami aku plak aku suruh siap-siap pakai baju merah... dasat btol penangan KRR ni...

4.00 petang lepas punch card, suami dah tunggu depan pagar skolah.. x sabar aku ni.. sebab takut ramai orang.. lokasi pilihan adalah Seremban Parade.. nak ke Jusco jauh sket lagipun Jusco gerenti ramai orang.. jam 4.15ptg kami dah selamat parking depan restoren tu...

Alhamdulillah.. orang x ramai kat sini.. jadi x de masalahla nak kene beratur panjang.. masuk je dalam restoren, semua waiter & waitress berbaju merah.. masing-masing memandang dan tersenyum tengok kami berbaju merah.. dan dalam tu jugak aku tengok customernya semua berbaju merah... sampaikan ada baby boy yang turut pakai baju merah.. kelakar la plak..

Inilah menunya.. ayam 1/4 quater .. bersama 3 side dishes yang telah ditetapkan.. tiada pilihan.. muffin dan air je boleh pilih.. aku macam biase sangat teruja dengan vanilla muffinnya...

Kami pilih 1/4 quarter dengan sos blackpepper... orange juice dan ice lemon tea..

Setelah 30 minit bersantap... beginilah rupanya pinggan aku...

Sedap hingga menjilat garfu.. nak jilat pinggan x sopan plak rasenye...

Alhamdulillah.. kenyang kami petang ni...

Inilah yang kami bayar untuk acara minum petang hari ni.. jimat.. lagi la kalau bawak 1 family, gerenti berbaloi-baloi..

Semoga tahun depan ade lagi promosi macam ni.. bukan selalu pun nak merasa makan KRR ni.. kadang-kadang setahun sekali je...




No comments:

Post a Comment