OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 19, 2011

Handbag Hook

Penyangkut Handbag @ Handbag Hook
Aksesori terkini yang perlu dimiliki setiap wanita.. wahh.. promote ni.. aku dah memiliki satu.. bukan dibeli.. tapi diberi hadiah sempena hari lahir yang ke-31 tahun lepas oleh sahabat di Ireland..

Memula aku perasan jugak yang hook ni ada dijual dalam fesbook, tapi sikit pun aku x amik peduli.. masa tu rasa tak de gunanya nak beli benda ni.. handbag tu boleh nak sangkut kat mana-mana atau letak je atas meja.. Tapi rupenya bila aku dah ada benda ni, dan digunakan terasa seronok pulak... memang terasa ada faedahnya hook ni dicipta... jadi hook ni aku bawa ke mana-mana dalam handbag aku.. kecik je senang nak simpan...

Untung pulak rasanya diberi hadiah macam ni.. sebab rasanya aku dapat mengikuti perkembangan dunia aksesori ni.. Tak de la ketinggalan dengan produk-produk ciptaan baru dan terkini... Tapi rasanya hook ni dah dicipta lama, mungkin jadi terkenal sejak jual beli secara online mula berleluasa.... Mulanya aku x tau yang aku dapat hadiah ni.. kawan aku di Ireland bungkuskan hadiah hari jadi dan beri pada hubby untuk dia bawak balik.. bila aku bukak, terkejut jugak dapat clutch/sling bag jenama NewLook ni.. wahh.. kelass cikgu...

Lepas tu aku gantung je bag ni.. 2 bulan aku x pedulikan pape.. sekali aku amik bag ni nak pakai, aku raba kat dalam rupa-rupanya ada lagi hadiah tersembunyi.. wahh.. berbaloi-baloi la untungnya aku ni... kaler purple lagi.. matching dengan clutch bag yang kaler purple tu... nasib jugak sebab kawan aku yang bagi hadiah ni memang bisnes jual hook ni online.. tapi kat Ireland la...

Hari ni aku start guna kat skolah.. best la pulak.. memang jimat ruang la.. x payah la pikir nak letak handbag atas meja aku yang sememangnya dah penuh dengan buku dan laptop.. nak sangkut kat kerusi x selesa pulak nak duduk.. nak letak kat lantai, kotor plak handbag... ada hook ni.. selesai masalah...

Cantik pulak aku rasa... lepas tu hook ni boleh angkat bag yang seberat 6kg.. kagum..kagum.. lagi-lagi handbag cikgu ni yang penuh sarat dengan segala macam barang..

Sudahnya, pembantu bengkel aku tengok, dia pon suka dan mintak aku orderkan untuk dia.. waahh... kalau aku yang bisnes jual hook ni mesti laris kan... semua akan pakai macam ni gerenti nampak cantik... tapi kena hati-hati.. jangan sangkut di tempat terbuka.. takut handbag kita ni plak jadi sasaran mat samun.. yang eloknya untuk sangkut kat meja di tempat kerja...

Kalau carik dalam pasaran online ni, memang rambang mata.. macam-macam design yang ada...

Yang aku perasan harganya semurah RM15 hinggalah mencecah RM80... dan ada jugak boleh mencecah ratusan ringgit..

Dah ada satu bijik ni.. rasa macam nak tambah lagi.. nafsu.. nafsu...

Ni antara patern yang sangat aku suka...

Banyak lagi yang ada... sediakan duitnye aje...


Aku percayalah.. hook ni satu masa nanti boleh jadi koleksi pulak.. tengok la design & patern yang ada.. cantik dan menarik sangat.. kalau dan mula membeli satu persatu.. lama-lama berbukit la hook ni dalam simpanan...


Macam batu berlian pun ada kan.. tengok la.. batu jenama Swarovski yang terkenal tu.. patut la bersinar-sinar je mata...

Macam aku plak yang bisnes jual hook ni kan.. padahal aku cuma nak berkongsi cerita je kegembiraan aku menggunakan hook ni.. Pada yang berminat.. search aje online.. gerenti memang ada jual... Lepas tu jaga-jagalah.. jangan ketagih membelinya pulak ye...

4 comments:

  1. salam..tumpang tanya..kat mana nak beli hook ni yek?? ada link tak..

    ReplyDelete
  2. boleh tgk kat sini..

    http://anithcollection.blogspot.com/2010/02/penyangkut-handbag-3-jenis-iaitu-biasa.html

    atau dalam fesbuk.. add nama
    Sophia Mohammad (Sophia Mohammad).. ada mcm2 handbag hook yg sgt cantik..
    http://www.facebook.com/album.php?id=100001196480651&aid=38307

    ReplyDelete
  3. fairiz <3 ashnani, x penah lagi jumpa kat kedai.. tapi rasenye ade kot... kne tgk kat butik agknye.. so far byk jumpa online je..

    ReplyDelete