OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, September 11, 2010

Lebaran Suamiku di Perantauan

Kali ni kisah sambutan lebaran suamiku pula.. ermm.. tengok je la gambar.. betapa gembiranya suami beraya diperantauan..pasal tu sedar x sedar.. 10 tahun dah dia berada di bumi Ireland.. Seronok berada di sana.. sebab ramai kawan-kawan yang baik & mengambil berat.. tak percaya..?? tengok aje la.. kawan2 kat sana selalu buat acara makan-makan.. pastu mesti ade souveniour khas untuk aku jauh ni.. apalagi.. gambar aksi suami aku la..



Tahun ni, banyak pulak gambar-gambar yang di tag kan pada aku.. alhamdulillah.. kawan-kawan kat sana memang betul2 sayangkan kami.. pasal tu aku x risau suami aku kat sana.. ramai yang tukang jagakan.. makan cukup.. g keje..balik keje..tidur.. zzzzzzzz.... kawan-kawan kat sana kebanyakan chef & isteri-isteri chef yang suka main masak-masak... rasanya tahun ni berbuka puasa memang dorg buat turn ikut rumah.. seronok nye la..





Ni plak.. sambutan Hari Raya suami dan kawan-kawan.. memang makan x ingat la. dari 1 rumah ke 1 rumah.. macam2 menu air tangan dari yang pakar.. issk.. menyesal x g beraya kat sana.. x pe.. harap2 tahun depan dapat terbang ke sana beraya beramai-ramai..





Ni adalah sebahagian kawan-kawan tersayang di bumi Ireland.. terima kasih duhai sahabat.. semoga rezeki kalian lebih murah dan senantiasa beroleh kegembiraan....







Buat suamiku...

7 bulan telah berlalu.. aku menantimu dengan penuh sabar & perasaan x kisah.. tiada setitis pun air mata yang tumpah.. tiada kekesalan..dan tiada rintihan... hanya doa yang sentiasa kupanjatkan agar dikau beroleh kebahagiaan... Kini tinggal 2 bulan je lagi sayang... sebelum dikau terbang pulang...

Semoga Allah merahmatimu suamiku dan sahabat-sahabatku di sana... pada setiap langkahmu.. setiap denyutan nadimu.. juga pada setiap helaan nafasmu...

Amin Ya ALLAH..

No comments:

Post a Comment