OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 08, 2010

PTK oh PTK



Deman exam PTK pon bermula.. pada cikgu2 ni le saat2 yg ditakuti utk dihadapi..erkkk.. iye ke... ye la.. nk kena study mcm bdk2 sekolah... tiap2 tahun amik exam, result tetap sama.. susah bebeno nk dapat IV..rasenye masa jawap soalan dh pilih jwpn yg paling btol tu..

Petua org, kalau kita study mmg payah nk dapat IV.. tp kalau x study senang plak score IV.. isk..petua sape plak ni.. boleh caye ke..?? jangan dibuat nyah... nnti anak murid tau & tiru baru hang tau...huhu..klu ank murid x study tau hang nak marah nooo....

nasib le exam boleh bawak masuk buku.. tp dok sbuk2 belek2 soalan rasenye x sempat nk belek buku cr jawapan..ehh..yeke bleh bawak buku..mane boleh bawak buku dh.. masa 1 jam je. soalan 40.. objektif plak tu.. ayoyoyooo...buah dadu..di mana dikau...tolonnn..

ni kali kedua aku masuk exam ni.. tahun lepas 1st..lepas aku sah jawatan..ingat lagi aku, 2 mggu sblm exam, aku pulun study... hari exam, aku dok depan skali...aku jwp dgn sebaik mungkin.. 60min masa diperuntukkan aku guna dgn sebaik mungkin.. skali abis masa, aku pusing blakang..mak aiii.. line clear... tggl beberapa kerat je ckgu2 yg menunggu smpai habis masa..yg lain dh cabut balik umah... ohh.. mcm ni PTK ye..ade plak member tu.. jawap 15min je.. 15min lg tulis list brg dapur nk beli kat family store... ayoyoyo.... ehem..ehem..sape tu ye...

aku pon konpius.. agknye susah sgt nk dpt IV, ckgu2 ni tawakal je.. hitamkan aje mane yg berkenan.. klu suka Ahmad.. A la jwpnnye.. kalau ternampak muka cikgu Bedah.. B la jwpannya... klu rase x sabar nk bercuti...C la jawapnnye... klu btol2 nekad nk lambung dadu, D plak jawapannye..

Buku dh cuba dibaca..tp x lekat2.. dr muka depan sampai ke blkang..yg aku ingat2 muka Shahir AF8.. try plak baca dr belakang ke depan.. rase2nye terbayang2 plak nasik minyak org nk kenduri kwin hjg mggu ni.. adusss... byk btol dugaan....

Apepun pilihan kita.. kita bserah bserah je la..walau sehebat mane strategi kita..akur aje la..bahawa jika ada rezeki kita..maka IV la jwpnnye..utk cikgu2 yg bakal menduduki PTK pd 10 Jun 2010...gudluck ye...kita dh usaha.. kini masa utk kita berdoa & btawakal.. insya Allah..klu ade rezeki kita x ke mana...

No comments:

Post a Comment