OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

The Mall, Jalan TAR & Sogo

Penat berjalan.... kami singgah menjenguk The Mall...

Lamanya dah x menjejakkan kaki ke mari..

Rasanya mau 4-5 tahun....

Kaki dah sakit berdenyut-denyut penangan kat PWTC tadi.. apakan daya, demi suami tercinta ku gagahi juga kaki ini melangkah..

Masuk The Mall ikutkan dah x berapa larat, nak carik kerusi untuk duduk je.. tapi bila mata terpandang VOIR outlet, otomatik.. laju je kaki aku melangkah masuk..

Diam x diam, sempat ku sambar sehelai t-shirt VOIR JEANS.. kalau nak tau, VOIR ni antara jenama pilihan aku.. aku suka dengan design dia.. lagi-lagi skrg ni minat plak aku beli baju yang ade gambar muka orang..

Keluar je dari kedai, kaki sakit balik..

aduhai kaki.. pandai ye....

Perut pun berbunyi gak.. jadi, kerana melayankan perut yang manja ni, kaki ni pon melangkah memasuki Secret Recipe.. niat di hati nak makan Durian Cheese Cake..

Rest dulu sambil menunggu order sampai..

Ini Banana Cheese Cake... suami yang punye....

Yang ni aku punye.. lapisan durian bertingkat-tingkat.....


Namanya Durian-Durian... kene sebut 2 kali durian.. durian cheese cake x ada, tapi yang ni ade...


Set minum petang ni semua termasuk dengan EARL GREY TWINNING TEA.. aku ni x berapa minum tea sebenarnya.. jaga kesihatan.. waahhh.... tapi betul.. tea ni pon aku x minum, aku bubuhkan gula dan bagi suami yang minum...

Menikmati keenakan durian kek...

Jangan sebut pasal durian, aku pasti tewas...


1 sachet saja sudah memadai.. yeke...?? opss.. aku dah letak 4 sachet...

Tak puas dengan tu, mr brandon order Chicken Cornish.. tengok aje dah terliur.. sedap... memang sedap.. dengan isi ayam dalamnya yang dimasak bersama kismis.. tapi beli 1 je.. share-share...

Acara memotong chicken cornish.. terbaeekkk !!!


Lepas tea break, plan asal nak balik Subang Bestari.. tapi baru terperasan kami dah termasuk dalam area lubuk Jalan TAR.. apalagi, kami park terus kat tempat biase ( Jalan Dang Wangi ) dan terus ke Jalan TAR.. aduh..pening...pening... apelagi, misi aku membeli tudung pon diteruskan.. 3 helai shawl selamat dibeli & masuk dalam beg suami aku..

Tu pon rambang mata.. macam-macam design latest shawl kat sini... dapat jugak aku beli 10 bijik pin tudung..

Masuk SOGO, ingat nak tengok sling bag.. tapi x jumpa plak yang menjadi idaman kalbu.. jadi kami naik smpai tingkat atas dan turun balik.. acara membakar lemak tu....

Kaki dah makin berat.. dalam kepala nak balik je.. tapi asik teringat je buah salak kat Chow kit Road.. nak x nak, aku paksa suami pusing balik ke Chow Kit Road.. waahh.. dah la susah nak dapat parking, suami kene tunggu dalam kereta.. aku plak g menapak cari tempat buah salak dijual..

Sejak balik dari Bukit Tinggi aku asik terbayang nak makan buah salak lagi.. pasal tu sanggup menapak g beli.. susah nak dapat buah salak ni kat sini.. ni pon aku tau ade jual kat Chow Kit Road sebab dulu penah kursus kat Brisdale Hotel dan penah beli buah ni kat sini..

Alhamdulillah.. lepas hajat.. xde la termimpi-mimpi lagi nak makan buah salak.. kire perjalanan hari ni, selain dapat melepaskan hajat suami nak g PWTC, aku plak dapat barang-barang idaman aku.. selesaiii.....


No comments:

Post a Comment