OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 13, 2010

IKEA, IKANO, THE CURVE, e@CURVE & TESCO

Cuti-cuti lagi...
Masuk hari seterusnya...
masa untuk berlibur di kawasan Mutiara Damansara..
lokasi yang dituju.. TESCO, IKEA, IKANO, THE CURVE dan e@CURVE..
Plan dalam kepala nak jalan-jalan je..
Shopping...?? x de la..window shopping saje ye..
Kitorang gerak dari rumah kakak kat Subang Bestari lepas Zuhur.. dalam pkol 2.30ptg kami parking kat TESCO..
Lokasi pertama yang dituju.. THE CURVE...
1st time rasanya aku jejakkan kaki dalam ni.. kesiankan..
selalu je aku lalu sini, pergi IKEA, tapi memang xde masa nak masuk dalam ni..
banyak decoration untuk Krismas..

Jalan punye jalan, terjumpa la kedai LIVING QUARTERS.. ape lagi.. cepat je aku menuju mencari tisu paper.. cantik-cantik design dia.. harga pun boleh tahan.. rm13.90 dan rm9.90..

Cantik-cantik pun aku x beli... tengok.. pilih.. lepas tu letak balik.. ape daaa... tapi seriyesss.. memang cantikk...

Puas tawaf THE CURVE, perjalanan beralih ke e@CURVE.. macam biase le shopping mall ni.. aku window aje kali ni.. x tau nak beli ape.. tapi tau nak tangkap gambar aje..

Sempat la posing sakan kat Krismas decoration kat grand stand.. ramai plak yang aku tengok bergambar sakan...

Tanpa malu dan segan.. klik di sana.. klik di sini...


Kat grand stand bukan stakat ade decoration, tapi penuh dengan stall jual makanan, minuman, bear etc.. waahhh... dengan slumber je aku pegang barang jualan dorg bawak bergambar sama.. yang bestnye dorg x marah pun.. senyum jee.. cayalah....

Candy.. pinjam je...

Bertuah hari ni... ada plak insan yang baik hati tolong capture pict kami ni.. at least ade la kenangan bersama di sini...

Last pict... hihi... ( ", )...

Lokasi seterusnya, kami masuk ke IKEA....

Saje je tengok-tengok.. yang pasti tengah mencari idea untuk mendeco ruang dapur plak...

Tengok je dulu... nak buatnye x tau bila..

Mr Brandon plak tengah cari idea untuk mendeco bilik untuk Manchester dia..

Dalam pada jalan-jalan tu, sempat la jugak beli 2 barang..
Bakul yang kononnye nak dibuat bakul sampah.. dan pengelap tingkap.. ade jugak la hasil dari aktiviti jalan-jalan hari ni...

Kitorang sambung masuk ke IKANO.. ni pon 1st time aku masuk.. kesian skali lagi.. tapi ape nak kesiankan.. slalu aku lalu kat sini, aku je yang x mau masuk.. hehehhe.. eksyennn... pusing-pusing pun x de benda menarik hati nak beli....

Kaki pon dah makin sakit.. pinggang dah lenguh.. nampak je mesin urut Rest & Go.. sempat la jugak duduk berehat.. masukkan RM 1 dapat servis urut 3 minit..

Sedap tu.. aku tambah lagi RM 1.. sampai nak tertidur aku dibuatnye....

Time ni, kakak aku dah call suruh balik cepat sebab nak g William pulak untuk dinner.. Jam pun dah pukul 6.30ptg.. kami sempat berlari-lari anak ke TESCO.. kena beli barang RM5 sebab nak dapatkan parking percuma...

Rasanya mau 2kg jugak turun sepanjang hari ni.. jalan tanpa henti.. walau ade aircond, tapi terasa jugak kan basah-basah lembap berpeluh.. bagus tu.. elok untuk kesihatan window shopping ni....


No comments:

Post a Comment