OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 05, 2011

Photographer Amatur Saje..

Kali pertama aku diminta untuk tolong buat photoshoot majlis enggagement anak sepupu suamiku..
Aduhh !!.. Kacau bilau rasenye..

Yela.. aku ni bukannya PRO Photographer.. cuma baru blaja-blaja shoot main-main je.. alasan aku, bukannye pandai setakat gambar biase-biase je boleh la.. klu nak edit-edit mcm profesional tu aku x abis blaja lagi ni...

Akhirnya, akur aku ni dengan permintaannya.. cukuplah dengan gambar kenangan untuk satu majlis bersejarah dalam hidupnya.. Tapi hanya ni je gambar aku dapat muatkan kerana ade sebabnya yang perlu aku patuhi.. hahhaha.. saspen la plak kan..

Majlis ni ringkas.. tapi indah dan menarik macam majlis kahwin.. tambah lagi dengan pelamin dan sepupu suami yang macam pengantin ni buatkan aku terasa macam buat photoshoot untuk majlis kenduri kawin je...

Tetap nak tunjukkan.. ni la Muffin Kenny Rogers Roaster yang aku beli untuk dijadikan hantaran pada pihak lelaki.. terliur plak rasenye....

Dapatla jugak aku dan suami merakamkan saat indah bersama...

Tahniah buat Atul dan Shaukat.. dan terima kasih bagi peluang kat auntie untuk asah bakat jadi photographer x bertauliah.. tapi wedding nanti kene amik yang Pro la ye..

No comments:

Post a Comment