OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 26, 2010

MC oh MC..

Akhirnya..aku tewas juga..sepanjang 4 tahun aku berkhidmat menjadi GURU..x pernah sekalipun aku amik MC.. sakit mcm mana pon aku tetap ke sekolah.. tapi kali ni mmg akur la aku dgn keadaan..

Pkol 8.30 pagi aku ke klinik Baiduri.. bgtau doktor aku sakit perut.. ala ala gastrik.. aku gtau jugak..aku ni ade sket2 rase pening kepala dlm sebulan dua ni..rase goyang2 je gitu.. skali doktor check..... huhu.. darah tinggi aku naik rupenye.. 160/95.. ayooo..patutlaaa....

Maka atas nasihat doktor..aku kenala kurangkan makanan berminyak & berlemak..dgn erti kata yang lain..kurangkan berat badan.. iskk..iskk.. mmg pun.. dtg kerana sakit lain, tp dpt detect sakit lain plak.. nasib le..




Maka, dengan ini..mulai hari ini, aku akan menjadi org yg sangat obses utk menjaga berat badan.. hehehhe.. xpe.. jaga pemakanan..juga gunakan kembali alat2 senaman yg aku dh beli utk suamiku itu.. kayuh pelan2.. akhirnya akan sampai juaa...

No comments:

Post a Comment