OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 15, 2013

Makan dan Makan Lagi...

waaahhhhh.. mood makan-makan datang lagi.... gile tak gile lah.. bab makan memang x bleh nak tolak.. tambah lagi bile cik abe balik ni.... seronok plak tengok koleksi gambar makan-makan aku dgn brandon ni.. 

Johnny's ... @ Jusco Seremban 2 ...


Layan steamboat.. kalau nk tau.. aku ni bukan slalu sgt makan steamboat ni.. setahun skali je kot.. tu kalau g sendiri.. kalo orang nk belanja tiap-tiap hari pon aku x keysahhhh... kannnnn....


Tu dia... berasap asap.. berewap lagi.. elok buat stim muka kan... kat johnny's ni sup dia mmg sedap.. siap request tambah sup lagi... sampai naik kembung dan buncit perut.. kenyang minum sup aje.. layan plak dgn sos cili dia tuhh.. pergghh..


Mc Donald's.. @ Jusco seremban 2... 


huhu.. mesti teruk kene kecamkan.. di saat-saat orang boikot mcd bleh plak kitorg layan kat sini.. tu laa... aku x nak.. brendon yang ajak... hahahhaa.. beli aiskrim je pon.. huhu.. 



The Manhattan Fish Market @ Jusco Seremban 2...


nak cerita pasal voucher ni.. memang kelakar aje... aku redeem dari point bonuslink... tunggu punye tunggu.. skali citylink datang hantar kat rumah time aku x de.. g holiday ke beijing x silap time tu.... sampai 2 notis dia hantar.. sudahnye bile aku call balik, dorg cakap akan postkan semula.. nationwide aku call, bonuslink pon aku call.. niat di hati nak guna voucher ni blanje brendon makan... 


Dok leka jalan sana-sini.. sampai aku lupa pasal voucher ni.. padahal seminggu lagi brendon dah nak balik.. uuuwaaaa... ralat plak hati aku sebab memang dah ade niat nk blanje dia makan guna voucher ni...sudahnya.. tanpa voucher kitorang g aje la makan kat sini... menu simple-simple aje sebab masing-masing datang dgn bawak perut yang dah kenyang.....




Ingatkan voucher sampai lama lagi.. tau-tau esoknye datang pos nationwide hantar voucher tu.. sebulan lebih tu aku tunggu dorang datang hantar semula.... sampai aku call skali lago bonuslink....alhamdulillah.. memang rezeki brendon nak merasa makan guna voucher tu... elok plak tu.. 2-3 hari selepas tu... tibe2 dapat plak notis pos nationwide suruh amik parcel kat opis dia.. pelik gak aku barang ape plak yg orang hantar kat aku ni.. rasenye x de plak aku order pape barang online.. skali g amik... tetttt.. voucher yang sama lagi.. wahh. ni memang rezeki ni... rupenye pihak bonuslink pos skali lagi sebab maybe dorang rasa bersalah buat customer tertunggu-tunggu.. syukur....


apalagi... kami makan besarlaaa.... alhamdulillah.....



TGV Cinema... Jusco Seremban 2...


gila-gila kitorang melepak kat jusco saje hari-hari... padahal kalau brendon x de, nak pergi jusco tu boleh dibilang dgn jari je.... yang ni plak sebab aku dapat voucher hari jadi dari aeon.. tiket wayang buy 1 free 1.. tu yang melayan movie 'The Tower' .. movie korea yang mmg best sangat.. aku ni bukanlah minat sgt dgn cite korea.. memula tu etrlentok jugak dok tahan mata... tapi lepas 15 minit x berkelip mata aku tgk screen... plak tu dari awal dah cakap.. nk popcorn yang ni.. yang ni gula dia byk sket.. geleng kepala la brendon tgk bini dia ni makan blasah aje.. ala yang.. bukan slalu makan popcorn kan... hehhehe..



Restoren Top Curry House, Seremban...


Yang ni memang port feveret brendon makan since zaman dia bujang dulu.. restoren india makan nasi atas daun pisang.. tapi memang ramai melayu makan kat sini.. dan halal makanannya.. tu pasal aku pon bleh layan.. memang legend restoren ni... siap bertambah-tambah kitorang makan....



Domino's Pizza... 


Sepanjang hampir 2 bulan brendon balik ni.. 3-4 kali jugak la pesan domino's pizza kat rumah.. malas nak masak katakan.. brendon pon x kisah nak makan ape.. siap dapat kupon pizza percuma sebab dorang datang lambat dari tempoh 30 minit.. hehe.. next time kalo aku tau ade roadblock, boleh aku order.. untung2     motor dia kene tahan.. boleh la aku dapat lagi pizza percuma.. hehehehe.. teruk btol idea aku ni.. x baik kan.. ... 



Nasi Arab Al-Walid, Dataran Senawang...


Dah puas makan nasi arab damsyik.... tukar selera la makan nasik arab restoren yang lain.. pusing dataran senawang, rasenye ade 4 restoren nasik arab ni.... kene try semua baru boleh buat perbandingan kan.. so far memang x bleh lawan nasi arab damsyik la.. dgn view arabic dia dan kesedapan rase air dia.. tapi dengar cerita ade stu lagi restoren nasi arab baru yang lebih sedap kat senawang.. kat sebelah klinik tawakal katenye... kene try ni...



Yang atas ni plak,  nasi arab abah blanje time balik Teluk Intan.. jangan x tau ye.. teluk intan dah maju okay.. dah ade restoren nasi arab tau.. yang ni kat Reena's Kitchen.. rasenye okaylaa.. sebab abah yang blanje kan.....

wowww.. semuanya pasal makanan aje kan.. hehehhee.. rezeki untuk perut aku.. alhamdulillah....


No comments:

Post a Comment