OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 31, 2012

William Kelana Jaya lagi....

Makan kat William Kelana Jaya ni memang berhantu... kenapa...?? sebab walaupon harga mahal, dengan keadaan restorennye yang kureng.. tapi orang tetap penuh.. istimewanya semua makanan kat sini dihidangkan dengan portion yang besar.. uniknya, papan menu atau buku menu x adooo.... yang adooo tukang amik order yang boleh menghafal semua jenis menu yang adooo....



Ade lagi yang best.. kat sini kita boleh customize kan menu yang kita nak makan... kita cakap kita nak makan ape, taruk ape... pastu sampailah pada kita dengan tempoh masa yang okay.. x la lama sangat...



Yang ni aku punye.. nak western sangat.. spagheti.. dgn carbonara sos... letak meatball.. huhu... kanyang sampai rase nak meletopsss..... 


Ni air aku.. strobery dgn soursoup.... huhu... nangis aku minum.. sedap sangat....



Yang atas ni menu pilihan kakak aku... hehhehehe... pon sodap...



Yang atas ni plak brendon punye... dia nak ikan apetah.. aku lupa dia sebut ikan ape... tu la ikan dia... masing masing layan western la plak.. semua2 ni bayar RM 97... hehehe.. mahal tak..?? standard makan kat hotel kan..  tapi kat hotel korang segan nak makan sampai licin kan.. kalo kat sini korang boleh jilat pinggan skali tau.. plak tu dorang akan bg pinggan lain.. order 2 jenis makanan boleh share smpai 4 orang makan.. tu yang bagusnye.. lagi best yang hotel x mampu buat adalah tapau bawak balik makanan yang x habis tu.. hebat kan....

No comments:

Post a Comment