OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 20, 2010

SELAMAT HARI LAHIR KE - 31

Alhamdulillah...
hari ni 20 November 2010... hari Sabtu..
usiaku mencecah ke satu lagi anak tangga...


Paling menarik, hari kebesaranku ini jatuh betul-betul pada cuti sekolah..
sungguh indah rasanya.... diberi cuti sempena ulangtahun hari lahir ni...

Tahun ni, besday aku raikan tanpa kehadiran suami...
SEDIH...?? TAK LA...
biase la kan.. bila usia dah makin meningkat, dah rasa x excited sangat nak celebrate dgn party bash ke hape macam zaman budak-budak dulu...
Teringat dulu-dulu.. kalau besday aku, mesti suruh mak masak-masak & jemput kawan-kawan datang kat rumah.. abah plak akan bacakan doa selamat..
Tapi skrang dah xde dah macam tu lagi.. sendiri la yang akan bacakan doa utk keselamatan diri sendiri...


Mr Brandon awal-awal dah wish.. hehehehe.....
terharu sesangat...
Tambah terharu bila laman fesbukku penuh dengan pelbagai ucapan selamat dari kawan-kawan, saudara mara, anak murid.... ternyata aku masih disayangi oleh mereka....

Terharu skali lagi.. bila kakakku datang dari KL semata-mata nak menemani aku meraikan hari jadi..
Juga mengharukan, jiran sebelah rumah, Kak Rozi menghantar puding cameral buah pada aku.. sedapnyee... lepas ni kene mintak resepi la nak buat macam ni jugak...


Malam tu aku bawak dia makan-makan di The Chicken Rice shop dengan menggunakan voucher hari jadi yang aku terima.. waahhh... makan nasik ayam ni...

Sedapnye.. lagi2 kitorg try menu baru kat situ.. ayam ade cheese lagi.. fuyoohh !!!


Sebut pasal voucher, menarik juga kali ni, aku terima banyak voucher hadiah dari Jusco dan AEON.. kebanyakkannya voucher makan..



Alhamdulillah.. rezeki tu.....

Di usia 31 tahun ni, aku rasa cukup gembira dan bahagia dengan apa yang telah aku kecapi dan telah diberikan oleh-Nya.. dan aku yakin, bahawa nikmat kasih sayang dan rahmat-Nya akan terus diberikan kepadaku sepanjang hidupku...


Semoga pintu rezekiku akan dibukakan seluas-luasnya... dipermudahkan segala urusan dan sentiasa berada di dalam lindungan kasih sayangnya...
Amin.... Amin.. Ya Allah..

No comments:

Post a Comment