OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 05, 2011

OLE-OLE RAYA DARI KILLARNEY, IRELAND...

Syawal di perantauan.. yang pastinya buat kesekian kalinya lebaran aku dan suami masih lagi dipisahkan... sedih..?? belum lagi.. agaknya sebab aku x pernah ada pengalaman beraya bersama sejak kawin, tambahan lagi keseronokan aku untuk pulang ke kampung sendiri beraya setiap tahun, jadi perasaan sedih beraya dengan berjauhan begini masih belum aku rasakan.. Syukur Alhamdulillah, kekuatan yang ALLah bagi pada aku ni adalah ubat terbaik bagi aku meluangkan masa dengan keluarga sendiri...
Seronok aku tengok foto-foto kiriman sahabat-sahabat dari Killarney.. ternyata jauh jauh dari sanak keluarga, namun anak-anak rantau ini punya cara sendiri untuk meraikan Aidilfitri. Yang nyata meriah dan juadah makanan yang disediakan mungkin melampauian dari tinggal di negara sendiri.


Cumanya, jadi anak rantau macam ni.. apa je terlintas untuk dimakan, semuanya kene sediakan sendiri.. x dapatlah nak beli kat kedai.. tapi elok jugak macam tu, skill memasak akan jadi hebat !!!






Terima kasih buat kawan-kawan di Killarney, Ireland untuk foto-foto ini.. sesungguhnya mereka semua tahu.. foto-foto inilah jadi pengubat rindu untuk kami berdua...

No comments:

Post a Comment