OUR WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, February 16, 2013

Hard Rock Cafe Ladies Tee...

Tiba-tiba je datang hobi baru nak collect ladies tee HRC ni.. sebelum ni buat x tau je... tiap kali g HRC, yang dibelikan city shotglass, pin dan magnet.. juga city tshirt buat suami...

Minat menjebak diri ni datang bile g HRC Orchard Road, Singapore.. time tu bleh ternampak plak offer jika spent over $90, dapat beli tshirt ni dgn harga diskaun 50%.. mabuk x mabuk ko nyah.. terus aku tarik sehelai.. lagipun pilihan yang ada terhad sgt.. 


 BLACK TATOO & PEACE PAINT

Actually, ada 4 design je yang aku berkenan.. design lain memang x kene taste aku sebab byk sgt gambar2 merbahaya & menakutkan... 



LADIES DESTINATION




 dan yang ni.. aku pon x tau nama dia ape.. design utk HRC London je ni kot.. hehee.....




Taraaa.. ni le dia rete aku.... Peace Paint from Singapore...



Ni plak Black Tatoo from New Delhi...

Ada 2 helai lagi aku nk aim.. harap-harap ade rezeki aku nak beli....

No comments:

Post a Comment